Maatwerk kozijnen tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Vragen? Bel ons! 0184 - 760 760
Thuiswinkel Waarborg     Betaal met iDeal

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op

Algemene vragen over Creon Kozijnen

Creon Kozijnen wilt u een een uitstekende service bieden. Op deze pagina beantwoorden wij de meest voorkomende vragen. Heeft u specifieke vragen over een product, de montage of het onderhoud? Ga dan naar:

Veelgestelde vragen / Kunststof Kozijnen
Veelgestelde vragen / Aluminium Kozijnen
Veelgestelde vragen / Houten Kozijnen

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Algemene vragen:

  • Hoe komen de kozijnen van Creon zo voordelig?
    • Wij kunnen onze kozijnen zo voordelig aanbieden, doordat u bij ons geen montagekosten heeft. Wij geloven in een concept waarbij u het kozijn zelf monteert. Uiteraard staat u er niet alleen voor. Wij bieden u een duidelijke montage instructie, daarnaast staat ons team van specialisten telefonisch en per e-mail voor u klaar. Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
  • Worden de kozijnen ook gemonteerd?
    • Creon richt zich uitsluitend op de verkoop van kozijnen. Hierdoor kunnen wij u de beste prijs / kwaliteit bieden.

      U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren. Onderstaande video laat in het kort een voorbeeld zien van de montage van een kunststof kozijn. Daarnaast kunt u uw vragen omtrent de montage altijd kwijt bij ons team van specialisten.

      Het komt ook veel voor dat onze klanten online de kozijnen bestellen en een monteur/timmerman in hun eigen regio c.q. kennissenkring zoeken.

  • Wat is de levertijd van de kozijnen?
    • Gevelbekleding, horren: 2 - 3 weken
    • Systeem: Kommerling / Gealan: 5 - 6 weken
    • M.u.v. binnenzijde renolit, voordeuren of monumenten groen uitgevoerd in bovenstaande systemen: 7 - 8 weken
    • Systeem: Premiline / Premidoor (wit profiel): 6 weken
    • Systeem: Premiline / Premidoor (anders dan wit glad): 7 -8 weken
    • Systeem: Aluminium RAL kleur: 5 - 6 weken
    • Systeem: Aluminium geanodiseerd: 6 - 7 weken
    • Let op: Gedurende de zomer c.q. kerst vakantie zijn onze kantoren niet gesloten. De levertijd kan gedurende deze periode een kleine vertraging oplopen.
  • Wat gebeurd er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
    • Nadat wij uw bestelling in goede orde hebt ontvangen, krijgt u een orderbevestiging. Als u betaalt via bankoverschrijving, zal de bestelling in behandeling worden genomen nadat de betaling is ontvangen. U ontvangt dan ook de factuur.  Als uw bestelling gereed is, krijgt u hier bericht over van onze distributeur.
  • Kan ik mijn kozijn zelf ophalen?
    • Als u een besteling plaatst bij Creon Kozijnen, kunt u er voor kiezen om uw kozijn zelf op te halen of om deze te laten bezorgen. 
    • 1. Bezorgen: De bezorgkosten in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) bedragen € 80,- (inclusief BTW). Dit bedrag is ongeacht de grootte van uw bestelling. Er zal telefonisch contact met u worden opgenomen door de distributeur voor het maken van een bezorgafspraak. De dag voor bezorging kunt u na 16:00 op http://www.bezorgtijden.nl/rvlot kijken hoe laat u uw bestelling precies bezorgd wordt.
    • 2. Ophalen: Ophalen is gratis ongeacht de grootte van uw bestelling. Zodra uw bestelling bij ons is afgeleverd, informeren wij u hierover. De bestelling kan worden afgehaald van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00. Dit kan op het adres: Sportlaan 401 te Sliedrecht (R. Vlot en Zn.). Betaald u onder rembours? Dan ontvangt u van de transporteur de bijbehorende factuur. Bij de betaling ontvangt u van de transporteur de bijbehorende factuur. Wij adviseren u voor het ophalen van uw bestelling met 2 personen te komen t.b.v. het laden van de kozijnen. Daarnaast is het raadzaam voldoende materialen mee te nemen ter bescherming van de kozijnen.
  • Zijn de prijzen op Creon Kozijnen inclusief BTW?
    • Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW. In de winkelwagen ziet u de totaalprijs ook inclusief verzendkosten.
  • Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling. Kan deze nog gecorrigeerd worden?
    • Neem direct telefonisch of per mail contact met ons op. Binnen 24 uur hoort u van ons of uw bestelling kosteloos gewijzigd kan worden.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    • De mogelijkheid bestaat om uw bestelling te retourneren. Let hierbij wel op dat voor maatproducten het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand geldt. 
    • Bij Creon heeft u dertig dagen bedenktijd. Bent u binnen deze dertig dagen niet tevreden? Dan kunt u het product in originele staat retourneren naar: Sluisweg 2B 3371 EV te Hardinxveld-Giessendam. Vermeldt hierbij het ordernummer en uw adres. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw retournering, zullen we het aanbetaalde bedrag terugstorten op uw rekening.
  • Met welke betalingsmethoden kan ik mijn kozijn betalen?
    • Creon Kozijnen heeft drie verschillende betalingsmethoden:
    • 1. Betaling via iDeal 5% vooraf en de overige 95% bij levering..
    • 2. Betaling via iDeal 100% vooraf.
    • 3. Betaling via bankoverschrijving 5% vooraf en de overige 95% bij levering.
    • Indien u een betaling doet per bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling doorsturen naar onze distributeur nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Als uw betaling is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.  
    • Daarnaast kunt u ook kiezen voor gemak, waarbij u het volledige bedrag via iDeal betaald. Zo hoeft u niet te betalen bij levering van uw kozijn.
    • Betalen per bankoverschrijving
    • U kunt uw bestelling betalen via bankoverschrijving op IBAN: NL56ABNA0524308705 ter attentie van CREON-ONLINE B.V..
    • Betalen met iDeal
    • U kunt uw bestelling veilig en direct afrekenen met behulp van iDeal. iDeal ondersteunt een groot aantal banken in Nederland zoals ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.
    • Betalen bij levering
    • U kunt uw bestelling veilig en direct afrekenen bij de chauffeurs van onze vervoersmaatschappij. Dit kan zowel met contant geld als met uw pinpas.
  • Kan ik producten op maat laten maken?
    • Dat kan zeker. Creon wil aan uw wensen voldoen, dus maakt graag producten speciaal voor u op maat. U kunt een maatwerk offerte aanvragen. Wij nemen graag uw wensen met u door, zodat wij een passende offerte kunnen maken. 
  • Waar staan de algemene voorwaarden van Creon Online B.V.?
    • Creon Online B.V. hanteert de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. De voorwaarden vindt u op de pagina: Algemene voorwaarden. Daar kunt u ze ook downloaden.
  • Waar staat de privacy policy van Creon Online B.V.?
    • In de privacy policy is ons beleid te vinden. We leggen hier uit hoe u contact me ons kunt opnemen en er wordt beschreven hoe wij met de verzamelde persoonsgegevens omgaan. Ons privacy beleid vindt u hier.
  • Hoelang is de garantietermijn bij Creon Kozijnen
    • De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De daarnaast verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.
    • Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. Garantie uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden.
    • 15 jaar, Kleurechtheid (Wit/Creme)
      10 jaar, Overige kleuren
      10 jaar, Kunststof gevelelementen
      10 jaar, Glas
      5 jaar, Deurpanelen
      5 jaar, Beslag voordeur
      5 jaar, Hang & Sluitwerk
      2 jaar, Horren
    • Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:
    • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
      Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
      Bij normale slijtage;
      Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
      Sprake is van een van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
      Creon Online niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek. 
  • Als ik een klacht heb, waar kan ik deze melden?
    • Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit , service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Die klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Sluisweg 2B, 3371 EV  Hardinxveld-Giessendam. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

      Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u hiervoor binnen z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar support@creon-online.eu. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Van zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigingen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

      Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht/geschil indien bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).