• Op maat gemaakt
  • Direct online prijs
  • Slechts 5% aanbetaling
Maatwerk kozijnen tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Thuiswinkel Waarborg     Betaal met iDeal
Vragen? Bel ons! 0184 - 760 760

Levering

LEVERTIJD
Hieronder vindt u de productietijden van onze producten.

Systeem: Creon
4 - 6 weken
Systeem: Aluminium RAL kleur
5 - 6 weken
Systeem: Aluminium geanodiseerd
6 - 7 weken
Systeem: Premiline / Premidoor (wit profiel)
6 weken
Systeem: Premiline / Premidoor (anders dan wit glad)
7 - 8 weken
Gevelbekleding en horren
2 - 3 weken
Stelkozijnen
2 weken
Losse onderdelen
1 tot 2 werkdagen

Let op! Bij bestellingen gedurende de kerst periode kan de levertijd van de oplopen i.v.m. sluiting van de productie. Onze verkoop- en administratieafdeling zijn gedurende deze tijd wel geopend en bereikbaar op de standaard tijden.

STATUS VAN MIJN BESTELLING
U krijgt van Creon een orderbevestiging per e-mail, zodra uw bestelling in goede orde is ontvangen. Uw bestelling wordt na betaling in productie genomen. Bij betalen via iDeal of Paypal is dit vrijwel direct. Betalen per bankoverschrijving dient u zelf te doen. Uw bestelling wordt dan in productie genomen nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Zodra deze is ontvangen, ontvangt u ook hiervan een bevestiging van ons.

Zodra uw order uit productie is, wordt deze afgeleverd bij onze distributeur. Nadat uw order klaar is gezet bij onze distributeur, ontvangt u een e-mail waarin u een leverafspraak of afhaalafspraak kunt inplannen.

LEVERMOMENT
De dag van levering van onze producten bij u thuis is afhankelijk van de regio waarin u woont. Benieuwd op welke dag wij bij u leveren? Neem dan contact met ons op. Onze leveringen zijn altijd op afspraak, met uitzondering van onze losse onderdelen, welke met pakketpost worden verzonden. Na het maken van de afspraak ontvangt u van ons de dag voor levering einde van de dag een e-mail met tijdsvak wanneer u uw bestelling mag verwachten. Indien er niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen en/of de betaling te voldoen, dan zullen er voor een nieuwe levering kosten in rekening worden gebracht.

MANIER VAN LEVERING
Wij leveren uw bestelling netjes bij u tot aan de deur. Let op* Creon Online bezorgd uitsluitend aan wal, waardoor levering op de wadden eilanden helaas niet tot de mogelijkheden behoort. Afhankelijk van uw bestelling passen wij hier diverse levermethodes op toe. Hieronder leggen wij een aantal methodes uit. Wij vervoeren kleinere bestellingen met onze bussen en grotere bestellingen met een vrachtwagen welke is voorzien van een kooi-aap. Indien uw order met onze bussen geleverd gaat worden, dan is deze niet van een bok voorzien.

Voor de levering van kozijnen is het noodzakelijk dat er iemand aanwezig is ter ondersteuning van het lossen. Uit ervaring adviseren wij u rekening te houden met circa 2 personen aan mankracht. Dit daar de kozijnen, waar mogelijk, reeds voorzien zijn van glas. Onze chauffeur zal de nodige hulpmiddelen zoals glaszuigers bij zich hebben. Indien er in verband met bovenstaande geen mogelijkheid is om de kozijnen bij u te lossen, zal er een nieuwe bezorgafspraak met u worden ingepland. Houd u hierbij rekening met aanvullende leverkosten.

Wenst u zeker te willen weten hoe uw order vervoerd gaat worden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Houten bok
Bij een grote hoeveelheid of forse ramen of deuren leveren wij uw bestelling aan op een houten bok. Deze laten wij bij u achter en hoort bij uw bestelling. Deze mag u houden voor eigen gebruik en komen wij niet meer ophalen.

Transportframes
Over het algemeen leveren wij onze kozijnen met het glas hierin bevestigd. Door de glaslatten niet geheel aan te slaan, kunt u dit glas eenvoudig verwijderen en proberen wij schade tijdens transport te voorkomen. Voor grote kozijnen, deuren of schuifpuien wordt er wel eens besloten om het glas buiten het kozijn te vervoeren, daar anders het geheel te zwaar wordt. Dit glas wordt in een transportframe gezet. Een transportframe is niets meer dan een kozijn frame gemaakt van beschadigde profielen. Dit transportframe wordt niet opgehaald en is hierna voor eigen gebruik.

Gewicht order
Er spelen meerdere factoren mee die het gewicht van uw order bepalen. Indien u het gewicht wenst te weten van uw order, raden wij u aan om ons een e-mail te sturen via support@creon-online.eu. Als voorbeeld: indien u een raamkozijn besteld met standaard dubbel glas, dan weegt dit ± 40 kg per m2.

AFHALEN
Afhalen van kozijnen is bij ons altijd gratis. Uw ontvangt bericht van ons wanneer uw bestelling gereed staat. Wij adviseren u om uw bestelling te komen afhalen met twee personen ten behoeve van het laden van de producten. Daarnaast is het raadzaam voldoende materialen mee te nemen ter bescherming van de producten. U kunt uw bestelling afhalen op het volgende adres:

Creon Online B.V.
Wilgehout 12
3371 KE Hardinxveld-Giessendam

Afhalen mogelijk van dinsdag t/m vrijdag
van 8:00 - 11:30 en van 14:00 - 16:30. *

* m.u.v. feestdagen
Speciale kerst opening / sluitingstijden kerstperiode t.b.v. afhalen:
Maandag 23 december t/m dinsdag december van 8:00 - 11:30 en van 14:00 - 16:30.
Vrijdag 27 december t/m vrijdag 3 januari gesloten.


VERZENDKOSTEN
Prijzen worden altijd inclusief btw vermeld en exclusief verzendkosten. In de winkelwagen wordt de totaalprijs inclusief verzendkosten getoond. Voor het bezorgen van onze producten wordt eenmalig 40,- euro in rekening gebracht (m.u.v. de Waddeneilanden). U kunt bij afrekenen zelf de keuze maken om alles vooraf te betalen of 5% vooraf en het restant bij levering.

De verzendkosten voor onderdelen en/of montagematerialen die bij ons vandaan per pakketdienst worden verstuurd, bedragen € 6,75. Indien u deze producten zonder kozijn onder rembours geleverd wenst te hebben, betaalt u geen € 6,75 voor de verzending maar € 20,00. Wij leveren uitsluitend in Nederland en België. De bezorging wordt verzorgd door DHL. U ontvangt van ons een track&trace code als uw product is aangemeld. Indien u niet thuis bent en het pakket niet bij de buren afgeleverd kan worden, zal de vervoerder het pakket nogmaals aanbieden. Mocht de bezorging dit maal ook niet kunnen plaatsvinden, dan zal het pakket retour gestuurd worden naar de verzender. Indien u uw order naar het buitenland vervoert wenst te hebben, dient u uw eigen transportvoorziening te regelen en kunnen wij uw order bij deze transportdienst afleveren.