• Op maat gemaakt
  • Direct online prijs
  • Slechts 5% aanbetaling
Maatwerk kozijnen tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Thuiswinkel Waarborg     Betaal met iDeal
Vragen? Bel ons! 0184 - 760 760

Bestelinformatie

BESTELLING PLAATSEN
Via onze website kunt u eenvoudig kozijnen, gevelbekleding en horren bestellen. Ons bestelformulier geeft direct voor u de scherpste prijs weer en vervolgens kunt u het product in uw winkelwagen plaatsen. Heeft u meerdere producten nodig die precies hetzelfde zijn? U kunt naast de bestelknop het aantal verhogen of verminderen. Tevens kunt u ook meerdere verschillende producten in uw winkelmandje plaatsen en daarna uw bestelling afronden

Scherpste prijs
U leest het goed, u ziet bij ons direct de scherpste prijs. Wij kunnen onze producten zo voordelig aanbieden, daar u de producten zelf monteert. U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren. U kunt altijd contact met ons opnemen.

Onze prijzen worden altijd inclusief BTW vermeldt en exclusief verzendkosten, deze worden in de winkelwagen in de totaalprijs meeberekend.

Montage opties
Wij richten ons uitsluitend op de verkoop van onze producten. Hierdoor kunnen wij u de beste prijs / kwaliteit bieden. Montage via ons of een door ons geselecteerd bedrijf is dan ook uitgesloten. Onze klanten zoeken vaak een monteur / aannemer in hun eigen regio c.q. kenniskring of plaatsen de producten zelf! U ontvangt onze tips & tricks handleiding bij iedere bestelling.

BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN
Als u na het plaatsen van uw bestelling erachter komt dat u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan binnen 24 uur na bestelling contact met ons op. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons of uw bestelling kosteloos geannuleerd ofwel met een meerprijs / minderprijs gewijzigd kan worden. Indien uw order al in het productieproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht. Indien het nog wel mogelijk is om uw bestelling te annuleren, zullen wij de door u gedane (aan)betaling zo snel mogelijk terugbetalen.

RETOURNEREN
U heeft de mogelijkheid om af te zien van uw online aankoop en de producten na ontvangst weer retour te sturen, mits dit producten zijn die niet voor u op maat gemaakt zijn. Veel van onze producten worden speciaal voor u op maat gemaakt. Voor deze producten vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand. Klik hier voor meer informatie over het herroepingsrecht.

Voor bestelde producten die niet voor u op maat gemaakt zijn, geldt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Nadat u aan ons heeft medegedeeld van de aankoop af te willen zien, heeft u nog 14 dagen om de producten daadwerkelijk terug te sturen. De producten dienen in originele staat te worden geretourneerd naar onderstaand adres:

Creon Online B.V.
t.a.v. Afdeling retouren
Sluisweg 2 B
3371 EV Hardinxveld-Giessendam

Belangrijk is dat u bij uw retour het herroepingsformulier toevoegt. U kunt ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. De verzendkosten voor het retour sturen, worden niet vergoed.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief standaard leveringskosten voor de heenzending, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Als het product beschadigd wordt geroutineerd, kan hiervoor een schadevergoeding in rekening worden gebracht.

GARANTIE VOORWAARDEN
De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De daarnaast verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.

Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. Garantie uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie. Hieronder vindt u de indicatieve termijnen van de verwachte levensduur van de door ons aangeboden producten:

  • 15 jaar, Kleurechtheid (wit/creme)
  • 10 jaar, Overige kleuren
  • 10 jaar, Kunststof gevelelementen
  • 10 jaar, glas
  • 5 jaar, Deurpanelen
  • 5 jaar, Beslag voordeur
  • 5 jaar, Hang & sluitwerk
  • 2 jaar, Horren

  • Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie:

  • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Bij normale slijtage;
  • Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
  • Wanneer er sprake is van buitenkomend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
  • Wanneer Creon online niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek;

  • KLACHTEN
    Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit, service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Sluisweg 2 B, 3371 EV Hardinxveld-Giessendam. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

    Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar support@creon-online.eu. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

    Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).