Winkelwagen 0

€ 0,00

  • Scherpe prijzenScherpe prijzen
  • Alleen de beste kwaliteit Alleen de beste kwaliteit
  • Zelf afhalen of brengserviceZelf afhalen of brengservice
  • Ook rolluiken en zonweringOok rolluiken en zonwering

Manier van aflevering

We hebben een aantal zaken voor je op een rij gezet.

Manier van aanlevering

Levering met vrachtwagen of bestelbus:
Afhankelijk van uw bestelling passen wij hier diverse levermethodes op toe. Hieronder leggen wij een aantal methodes uit.

Bestelbus / tilhulp:
Wij vervoeren kleinere bestellingen met onze bussen. De kozijnen worden “los” geleverd en staan niet op een bok. Voor levering is “tilhulp” vereist. Voor de levering van kozijnen is het noodzakelijk dat er iemand aanwezig is ter ondersteuning van het lossen.

Uit ervaring adviseren wij u rekening te houden met circa 2 personen aan mankracht. Dit daar de kozijnen, waar mogelijk, reeds voorzien zijn van glas. Onze chauffeur zal de nodige hulpmiddelen zoals glaszuigers bij zich hebben. Indien er in verband met bovenstaande geen mogelijkheid is om de kozijnen bij u te lossen, zal er een nieuwe bezorgafspraak met u worden ingepland. Houd u hierbij rekening met aanvullende leverkosten.

Bij deze type bezorging is geen bij-rijder aanwezig. Hierdoor kunnen we de kosten van bezorging betaalbaar houden voor u als klant.

Vrachtwagen / kooiaap:
Grotere bestellingen worden bezorgd met een vrachtwagen welke is voorzien van een kooi-aap(heftruck). De kozijnen staan op een houten bok. Deze houten bok wordt bij u bezorgd en gaat niet mee retour.

Wanneer de levering op uw verzoek op uw oprit of grondgebied wordt geplaatst, dan is dit op eigen risico. De transporteur heeft geen verantwoording voor eventuele schade veroorzaakt door het plaatsen van de levering op uw terrein.

Wadden eilanden:
Wij leveren uw bestelling netjes bij u tot aan de deur. Let op* Creon Online bezorgd uitsluitend aan wal, waardoor levering op de wadden eilanden helaas niet tot de mogelijkheden behoort.

Aflever locatie niet bereikbaar:
Indien de aflever locatie niet goed bereikbaar is voor onze bussen of vrachtwagen ( met kooi aap), vragen wij u om dit op voorhand aan ons door te geven. Onze medewerkers kijken dan met u mee welke mogelijkheden er zijn om de goederen – alsnog – bij u te bezorgen. Wanneer wij de goederen niet kunnen afleveren, en wij hierover niet tijdig zijn geïnformeerd, zullen de eventuele extra gemaakte kosten voor uw rekening zijn.

Wenst u zeker te willen weten hoe uw order vervoerd gaat worden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Transportframes

Over het algemeen leveren wij onze kozijnen met het glas hierin bevestigd. Door de glaslatten niet geheel aan te slaan, kunt u dit glas eenvoudig verwijderen en proberen wij schade tijdens transport te voorkomen. Voor grote kozijnen, deuren of schuifpuien wordt er wel eens besloten om het glas buiten het kozijn te vervoeren, daar anders het geheel te zwaar wordt. Dit glas wordt in een transportframe gezet. Een transportframe is niets meer dan een kozijn frame gemaakt van beschadigde profielen. Dit transportframe wordt niet opgehaald en is hierna voor eigen gebruik.

Gewicht order

Er spelen meerdere factoren mee die het gewicht van uw order bepalen. Indien u het gewicht wenst te weten van uw order, raden wij u aan om ons een e-mail te sturen via support@creon-online.eu. Als voorbeeld: indien u een raamkozijn besteld met standaard dubbel glas, dan weegt dit ± 40 kg per m2.

Heeft u nog vragen?

Neem contact op!

Stuur een e-mail Stuur een e-mail

Neem Contact Op

Heeft u vragen of behoefte aan persoonlijk advies? Neem contact met ons op!


Toevoegen