Winkelwagen 0

€ 0,00

  • Scherpe prijzenScherpe prijzen
  • Alleen de beste kwaliteit Alleen de beste kwaliteit
  • Zelf afhalen of brengserviceZelf afhalen of brengservice
  • Ook rolluiken en zonweringOok rolluiken en zonwering

Veelgestelde vragen - Algemene vragen

We hebben een aantal zaken voor je op een rij gezet.

Algemene vragen over Creon Kozijnen

Creon Kozijnen wilt u een een uitstekende service bieden. Op deze pagina beantwoorden wij de meest voorkomende vragen. Heeft u specifieke vragen over een product, de montage of het onderhoud? Ga dan naar:

Veelgestelde vragen / Kunststof Kozijnen
Veelgestelde vragen / Aluminium Kozijnen

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Algemene vragen:

Hoe komen de kozijnen van Creon zo voordelig?

    Wij kunnen onze kozijnen zo voordelig aanbieden, doordat u bij ons geen montagekosten heeft. Wij geloven in een concept waarbij u het kozijn zelf monteert. Uiteraard staat u er niet alleen voor. Wij bieden u een duidelijke montage instructie, daarnaast staat ons team van specialisten telefonisch en per e-mail voor u klaar. Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Worden de kozijnen ook gemonteerd?

    Creon richt zich uitsluitend op de verkoop van kozijnen. Hierdoor kunnen wij u de beste prijs / kwaliteit bieden.

    U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren. Onderstaande video laat in het kort een voorbeeld zien van de montage van een kunststof kozijn. Daarnaast kunt u uw vragen omtrent de montage altijd kwijt bij ons team van specialisten.

    Het komt ook veel voor dat onze klanten online de kozijnen bestellen en een monteur/timmerman in hun eigen regio c.q. kennissenkring zoeken.

Wat is de levertijd van de kozijnen?
  • Gevelbekleding, afwerk profielen, stelkozijnen, horren: Weken - 2 a 3
  • Montage materialen, accessoires: Weken - 2 a 3
  • Systeem: Creon: Weken - 4 a 10
  • Systeem: Premiline / Premidoor: Weken - (Wit: 6 á 8 / anders 12 á 18)
  • Systeem: Aluminium: Weken - 6 a 12
  • Let op: Gedurende de zomer c.q. kerst vakantie zijn onze kantoren niet gesloten. De levertijd kan gedurende deze periode een kleine vertraging oplopen.

Wat gebeurd er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

    Nadat wij uw bestelling in goede orde hebt ontvangen, krijgt u een orderbevestiging. Als u betaalt via bankoverschrijving, zal de bestelling in behandeling worden genomen nadat de betaling is ontvangen. U ontvangt dan ook de factuur.  Als uw bestelling gereed is, krijgt u hier bericht over van onze distributeur.

Kan ik mijn kozijn zelf ophalen?

    Als u een besteling plaatst bij Creon Kozijnen, kunt u er voor kiezen om uw kozijn zelf op te halen of om deze te laten bezorgen. 

    1. Bezorgen: De bezorgkosten in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) bedragen € 40,- (inclusief BTW).

    2. Ophalen: Ophalen is gratis ongeacht de grootte van uw bestelling. Zodra uw bestelling bij ons is afgeleverd, informeren wij u waar u uw order in Hardinxveld-Giessendam kunt afhalen. Wij adviseren u voor het ophalen van uw bestelling met 2 personen te komen t.b.v. het laden van de kozijnen. Daarnaast is het raadzaam voldoende materialen mee te nemen ter bescherming van de kozijnen.

Zijn de prijzen op Creon Kozijnen inclusief BTW?

    Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW. In de winkelwagen ziet u de totaalprijs ook inclusief verzendkosten.

Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling. Kan deze nog gecorrigeerd worden?

    Neem direct telefonisch of per mail contact met ons op. Binnen 24 uur hoort u van ons of uw bestelling kosteloos gewijzigd kan worden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

    De mogelijkheid bestaat om uw bestelling te retourneren. Let hierbij wel op dat voor maatproducten het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand geldt. 

    Bij Creon heeft u dertig dagen bedenktijd. Bent u binnen deze dertig dagen niet tevreden? Dan kunt u het product in originele staat retourneren naar: Kade 34 3371 EP te Hardinxveld-Giessendam. Vermeldt hierbij het ordernummer en uw adres. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw retournering, zullen we het aanbetaalde bedrag terugstorten op uw rekening.

Met welke betalingsmethoden kan ik mijn kozijn betalen?

    Creon Kozijnen heeft twee verschillende betaal opties:

    1. Betaling 5% vooraf en de overige 95% bij levering;
    2. Betaling 100% vooraf.

    Betalen per bankoverschrijving
    Indien u een betaling doet per bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling doorsturen naar onze productie nadat wij uw aanbetaling van minimaal 5% hebben ontvangen. Als uw betaling is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging. U kunt uw aanbetaling betalen via bankoverschrijving op IBAN: NL56ABNA0524308705 ter attentie van CREON-ONLINE B.V. onder vermelding van uw ordernummer.

    Betalen met iDeal
    Daarnaast kunt u ook kiezen voor gemak, waarbij u de aanbetaling via iDeal betaald.

    Betalen bij levering
    U heeft er voor gekozen om 95% bij levering te voldoen. U kunt bij de chauffeur per pin betalen ofwel via het online afspraken programma van de transporteur. Let op dat u bij of voor levering het bedrag dient te voldoen. Indien er bij levering niet betaald kan worden of reeds betaald is, zal uw bestelling niet afgeleverd worden.

Kan ik producten op maat laten maken?

    Dat kan zeker. Creon wil aan uw wensen voldoen, dus maakt graag producten speciaal voor u op maat. U kunt een maatwerk offerte aanvragen. Wij nemen graag uw wensen met u door, zodat wij een passende offerte kunnen maken. 

Waar staan de algemene voorwaarden van Creon Online B.V.?

    Creon Online B.V. hanteert de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. De voorwaarden vindt u op de pagina: Algemene voorwaarden. Daar kunt u ze ook downloaden.

Waar staat de privacy policy van Creon Online B.V.?

    In de privacy policy is ons beleid te vinden. We leggen hier uit hoe u contact me ons kunt opnemen en er wordt beschreven hoe wij met de verzamelde persoonsgegevens omgaan. Ons privacy beleid vindt u hier.

Hoelang is de garantietermijn bij Creon Kozijnen

    De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De daarnaast verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.

    Gegronde klachten, binnen de garantietermijn, beperken zich tot het kosteloos toesturen van nieuwe onderdelen nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. Garantie uiteraard bij gebruik onder normale omstandigheden.

    15 jaar, Kleurechtheid (Wit/Creme)
    10 jaar, Overige kleuren
    10 jaar, Kunststof gevelelementen
    10 jaar, Glas
    5 jaar, Deurpanelen
    5 jaar, Beslag voordeur
    5 jaar, Hang & Sluitwerk
    2 jaar, Horren

    Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

    Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
    Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
    Bij normale slijtage;
    Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
    Sprake is van een van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
    Creon Online niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek. 

Als ik een klacht heb, waar kan ik deze melden?

    Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit , service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Die klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Kade 34, 3371 EP  Hardinxveld-Giessendam. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

    Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u hiervoor binnen z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar support@creon-online.eu. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Van zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigingen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

    Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht/geschil indien bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heeft u nog vragen?

Neem contact op!

Stuur een e-mail Stuur een e-mail

Neem Contact Op

Heeft u vragen of behoefte aan persoonlijk advies? Neem contact met ons op!


  Verwijderen

Toevoegen